Wednesday, March 01, 2006

入左廠

星期一朝早,遲左出門口,係咁跑,又居然趕到尾班晨早快線,不過唔知點解無位坐。平時都坐唔滿的,居然今朝無位!

就係咁,企左大約四十五分鐘,差不多到上環。忽然間,覺得有少少暈暈地,都未黎得切反應,就咁就暈左係度。唔知過左幾耐,(應該唔會好耐掛,仲成車人)咁就醒返,見到成車人望住我,我就訓左係樓梯口。果時好想起身走人,不過又無力,仲係暈暈地。

好心的乘客讓出坐位,仲扶我坐在位上,又有好心乘客問我要我駛唔駛白花油,不過,我都無晒反應。就咁無神無氣咁坐係度,司機最後叫左白車,真係唔好意思,因為要成車人係上環落車自己轉車。司機先生仲借左佢個袋俾我當枕頭,唔該晒。 :~)

白車黎到,救護員先生居然叫我自己行上間車度,真係過份,我自己行到,就唔駛叫白車啦。跟住,佢地見我無反應,(其實係俾唔到反應)就兩個人夾左我上白車。我其實真係自己企唔到,企到我都自己走左去,唔想上白車。

就係咁,去左瑪麗醫院,一入到去急症室,救護員先生又叫我自己過床,我果一刻,真係覺得有點無奈。但個人真係無力,咁最後,都係佢地幫過床。急症室醫生,問左我幾個問題,跟住打左枝針,就走左,我開始發冷,同個護士講,(藍色衫的),無人理我,再講,先就有護士俾左張被我,我都無力自己拉張被,就咁搭住,都暖多少少,有個護士見到我咁就幫我整好張被,咁先有返少少温暖。跟住唔知過左幾耐,就被人推左入觀察病房,咁就大件事啦。

先得護士同意,打過個電話返公司,(因為驚會影響病房中的儀器,所以病房中不淮使用手提電話),跟住係咁訓,訓到十二點幾,起身,個人已經精神晒,但因為三點先有醫生巡房,最快要等到三點先走得!

成朝未食過野,觀察病房又無飯餐供應,有點肚餓,問護士,又話因為我係因為暈入院,唔可以四圍走。無飯食,仲無力。同個護士講啦,佢又目無表情咁,俾左包餅我食(唔知係唔係佢自己的私伙野呢)好彩,咁口岩有個朋友打電話黎,話搵我食飯,咁又先有人黎買飯俾我食。不過都等到二點,餓到肚扁。

真係肚餓,咩都好食,食食下,醫生黎巡房,三點鐘,又幾準時喎,即時飛返入去病房等。等左半個鐘,醫生係無乜野講的情況之下,就放左我走。

再攞埋藥,都差不多四點半,先可以離開醫院。咁就過左一日,乜都無做過,好無聊咁。

No comments:

Traveling