Thursday, November 22, 2007

Hot Pot Tonight

有同事走, 我地諗住食餐飯 farewell, 有人提議打邊爐. 老細R話去食好味王, 我地都無意見, 因為未食過. 一行人十五人, 浩浩盪盪咁坐公司車去到觀塘, 再行左十幾分鐘先到.

聽講呢度牛坑爪好出名, 我唔知咩黎, 即管叫黎試下, 但煮左好耐, 都唔熟, 最後我一舊都無食過, 唔知好唔好食架呢.

D 五星牛都幾好 , 其他野就都OK.

我地叫左好多野:

牛坑爪 x 1
五星牛肉 x 2
羊肉 x 1 (本來叫左兩碟, 但同事話太SO, 退左一碟, 但我都係無食過)
山根 x ? (食極都有, 唔知叫左幾多)
草鯇魚片 x 1
鱔片 x 1 ( my favor!)
花姿片 x 1
桂花蚌 x 2
珊瑚蚌 x 2
豬肉丸 x ? (我食落覺得有D 酸酸地, 後尾退左)
豬頸肉 x 1
龍蝦丸 x ?
墨魚丸 x ?
唔知咩丸 x ?
鵝腸 x 1
豬腰+豬肝 x 1
冬瓜 x 1
芉頭 x 1
鮮蝦 x 2 (土耳其同事見到隻蝦放落水之前仲郁郁下, 唔敢食, 最後佢搵隻巳經唔識郁既黎放落水)
魚唇 x 1 (黎左我都唔知果碟係, 一條都無食過, 就唔見晒!)
枝竹 x 1
金菇 x 1
冬菇 x ? (又係食極都有)
竹苼 x 1
水餃 x 2
雲吞 x 2
出前一丁 x 4 (有八個咁多, 但同場加映公報私仇既用麵"辣"人事件)
田雞 x 1
菜心 x ?
生菜 x ?
油麥菜 x ?

三個湯底同十幾杯野飲, 另外送左三碟三星牛肉

合共: HK$1871, 唔算貴, 又唔算平, 唔覺特別好食

服務態度都幾好, 周不時自動自覺黎加湯, 只係好有堅持, 要加湯就加湯, 叫佢等陣都無唔得. 我地退左碟羊肉同豬肉丸都無黑面.

有關連結: 好味王 http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=11508

No comments:

Traveling