Monday, June 22, 2009

the half day holiday - choco day

今日係半年紀念日, 同I 請左半日假, 走左去整蛋糕, 係我最鍾意既朱古力蛋糕! 諗住星期五無乜人, 但估唔到個班都好FULL.

我同佢都唔識整蛋糕, 都是係當玩下. 整下整下都要D tutor 幫手. 不過都幾好玩丫.

整完蛋糕, 走左去呢排人氣好勁既 VERO, 一落的士, 我地都唔知間野係邊度, 不過街度有個哥哥仔見我地係度望下望下, 好醒目估到我地想去果度, 就叫我地入去再上二樓. 好好彩.

星期五下晏, 個場好靜, 我叫左杯70% 特濃朱古力熱飲, I叫左杯凍既. 再點左一份迷你Muffin , 有五隻口味, 就係咁坐係度, 睇下出面個地盤景, 傾下計, 就過左兩個鐘. 呢間野, 裝修都幾靚, 最適合幾個朋友坐係度傾下計, 或者一個人坐係睇書. 四周放既藝術品, 我見到有價錢. 可以買返屋企.

飲飽朱古力, 又食左muffin, 再加埋一件朱古力蛋糕, 真係幾飽. Dinner 都食唔落.

Link:
VERO: http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=27123

No comments:

Traveling