Saturday, July 11, 2009

Event 708

星期三, CEO從美國黎左,帶黎左兩個壞消息。 

第一個係,要九點半返到公司。 公司一向有一個不成文規,工作時間是十至七。有時朝早如果有會開,仲可能會遲返。當然,我唔敢話準時少少返工有問題,咁九點半其實又唔係好早,最衰係,我住得遠,返公司個半鐘,早左,多人左,要排隊等巴士,又要塞車。朝朝返工,經過萬里長征,都要坐返十分鐘先回到魂。而且CEO 講呢樣野果陣,仲不斷話,一定要返公司做野!係屋企CHECK 左EMAIL好,都一定要返公司,仲話遲左要打俾Admin,講低點解遲到,要遲幾多。講果陣時既語氣,講到我地好似成曠工咁,咁就真係唔係好老黎。高層果班,我唔知,但一齊做野既,我就唔覺有咁既事發生,同埋,大家一向都係目標為本,總之有野做,OT 到三四點,都無問題,無咩做,咪遲少少返工,但家陣,大家為左要meet 個時間,都唔會遲走,我試過七點走,巳經要lock 門,平時,七點走,都仲一定有人係公司。咁其實,早返左半個鐘,對公司黎講係好定唔好呢?


第二樣樣野,就比較麻煩。就係要裁員!呢單野我就唔係好明,又未行動,家陣又非常時期,個個忙到死,做到金睛火眼。仲講埋D 咁樣,想點?唔通想用黎測試我地既忠誠度?不過連我地公司個passion 之王聽完都呆左,其他同事個個心情低落,都無以前咁博。

點計數,我都覺得係CEO咁講野,無乜謂,仲搞衰左D士氣。

No comments:

Traveling