Wednesday, June 13, 2007

泰國菜 - 九龍城小曼谷

地址: 九龍城南角道8-11號
電話: 2716-7828

跟C, M 到九龍城吃晚飯, 我提議食泰國菜,M 立即提議小曼谷. 我本著朝聖的心態去試一試.

九龍城的確多泰國人, 店中大部份侍應都泰國人. (我估, 因為他們的廣東話也不太好, 樣子也有點像泰國人)

我地點了:

- 香草炒田雞: 一個字 - 滑!
- 青咖哩牛 : 點蒜蓉包食, 正. 牛肉無乜留意
- 柚子沙律: spicy 同西柚味配合得非常好!
- 豬頸肉串燒: 我估係沙爹汁, 唔似平時D 串燒咁乾, 肉質依然嬾滑
- 蒜蓉包: 香脆
- 冬陰宮: 不過不失

埋單計, 每人八十... 也頗經濟.

No comments:

Traveling