Wednesday, November 19, 2008

dress up

下個月, 一個ex 結婚, 有請我去飲, 我當然會去飲, 分手, 雖然好傷, 唔開心左好耐, 但家陣都係朋友.

但而家就頭痛緊, 著乜野衫. 一向都唔多識打扮既我. 實在覺得好難搞.

仲記得, 上年公司週年飯, 我諗左好耐唔知咩乜, 去到會展,成千人咁係度, 都唔可以話失禮, 只係, 唔係好夾囉. 仲俾個男同事笑我,

但去飲呢家野, 又不能著得太行. 一陣人地以為你係姊妹, 就好奇怪. 但我又唔想著得太causal. 最衰既係, 身形唔fit , 真係要好靠件衫黎修飾下... 咁點好呢.... 好煩.

No comments:

Traveling