Sunday, November 02, 2008

today

由摛日開始, 我巳經計劃緊今日做D 乜. 先當然係上堂, 跟住, 諗住如果約到, 就會去試下做個 facial. 跟住, 諗住再去LCX 睇下野, 有咩好睇呢? 唔知喎. 因為其實我好少行LCX. 呢D 節目源自兩封銀行寄黎既promotion. 咁見無野好做, 咪去試下囉. 再跟住有時間會去書局睇書.

先係facial, 十二點半落堂, 打電話去約兩點半, 居然約到, 心諗可能都無乜人去, 原價1380 一個facial 喎... 唔係特價280 我都真係唔去啦! 坐電車去到CWB, 都只係1 點, 見到commerial press 15% off. 其實唔係好平, 但就買左幾本書. 睇下睇下, 差不多兩點. 諗起, 未食野喎.. 想去食日本野, 但無位. 跟住走左去食拉麵, 好似無以前咁好食喎.. 唔知係因為真係無咁好食, 定係食既心情唔同左呢.

再走去做facial, 搞下搞下, 都差不多個半鐘, 跟住都估到佢有人sell package 架啦.. 我都覺得個facial OK, 如果有discount package 都可以. 不過那位小姐, D 態度真係麻麻地. 係咁SELL D 成皮野既金簿 treatment.仲成日問我你諗住點, 我無咩諗喎. 係你留我係度sell 我咋喎. 我想走囉, 我又未用你D PRODUCT, 唔想花咁多錢囉... 於是我話我只係想join 我今日試果個. 其他唔 join 佢居然個樣唔多LIKE 咁, 仲係咁sell, 話太少啦, 你都想靚D 架, 係咁講, 係咁講, 搞左唔知幾耐, 我開始有D 發脾氣. 佢先肯話咁好啦. 我同你搞啦咁. 豈有此理. 早知早D 發脾氣.

終於走出間野, 雖然屋企無飯食, 但又唔知做乜好, 都諗住返屋企架啦. 諗起, J 話 sogo sake 有特價, 走左落去睇. 跟住又打左電話俾S,原來, 佢都無聊係屋企無野, 就係咁, 佢就出左CWB 搵我. 等左一個鐘, 中途我仲自己一個人, 四圍行, 仲買左頂好鬼貴既帽 (T_T) , 終於同左佢去左食日本野, 再陪佢買左份禮物俾佢女友. 真係好鬼sweet 咁喎.

跟住meet 埋J, 去左coffee shop 坐左兩個鐘, 十點半! 終於起程返屋企.

就咁係過左一個星期日, 今朝七點起身到, 七點meet S, 一個人kill 左12 hrs .

我諗如果係以前, 我會行一陣就返左屋企, 唔會四圍行, 開始覺得自己好似 "結婚できない男” 入面桑野さん咁. 都係既. 要習慣架啦.

No comments:

Traveling