Wednesday, November 05, 2008

my change

有看的blog 的人, (if any), 可能會覺得我呢排感性左. 其實, 我以為我一向都係咁, 不過以前唔會表達出黎. 我以前會認為, 如果一個人可以令我將我感情表達出黎, 便會是的那一個他了. 曾經,有一個人, 有能耐令我改變, 但步伐不一致, 最終都是落空了.

其實, 要做到, 都是很難, 不可能只靠一方面. 耐性和心機不是人人都有. 沒耐性的, 可不會等你慢慢的追上來. 那唯有, 自己先加快步伐吧.

不過, 話說回頭, 或者,那個真的可以和我同步的人, 真的未出現了吧. <- 這句話是安慰自己嗎?

No comments:

Traveling