Saturday, August 01, 2009

bookfair 2009

上個星期六同I 生去左書展, 本來諗住行兩個鐘就走人... 點知兩個幾行到七點... 行到腳軟.

好幾年無去書展啦, 因為平時去書局買左D 書都未睇晒, 我仲有好多書連袋都未開... waste $$. 不過I 生公司有特價買入場卷, 十蚊張, 咁又好抵咁喎... 又買左. 後尾先知有朋友有免費飛... 激死.

今次書展, 個場好大, 有三層咁多, G樓係主要展覽場地, 大型書局居多, 一樓係比較細既公司, 仲有文具, 四樓, 唔知係乜無去到. 今年大熱新聞梗係靚模出寫真啦.. 聽講佢地係四樓有簽名會, 不過我地無去到睇. 一來, 我個人無乜興趣, 二來, 行完第二層, 我巳經行到好疲 ... 如果有氣有力, 都仲話去睇下, 咁疲. 都係打道回府.

以下就係今次書展既收獲:

1. 我的低能大肚之道 - 馬仔
雖然知佢好耐之前出左本低能婚禮, 不過一直都無睇, 今次係書展無聊睇下, 有幾搞笑喎.. 好... 買左... 回家路上, 一路睇.. 一路笑到傻左.

2. upside down - 黃貫中
入書展之前, 唯一諗住買既書... 係paul 去南極既遊記. 無得去都睇下

3. 完全掌握 二級日語 - 文法
為左表示自己真係諗住考二級, 點都要買!

4. 完全掌握 一級 二級日語 - 片假名語彙
片假名一向都係我既死穴...

5. 他她牠的床 - 文地
常在yahoo 睇佢既office 四格漫畫, 都幾得意.

6. 直升機上看海嘯 - 區樂民
FANS

7. 靚湯王
勁喎... 成千款湯, 一個星期煲一款都煲廿年!!!

8. 柬埔寨

9. 名廚教做菜

10. 夏日消暑菜 - 黃淑儀

11. 唔記咩書名, 講香港奇石...

12. 都唔記叫咩名, 係日語入門

13. GOD 書展限定, 德素愽士

14. 兩本相簿既制作coupons

14 樣野合計大約一千.

No comments:

Traveling