Tuesday, August 04, 2009

Burger King

同事K 今朝send 左個 Burger King Buy one get one free coupon 出黎, 我地即刻去左食. 十二點半去到, 好彩無乜人..

本來我地摛日黎過, 見到咁多人都唔知咩事, 仲諗住買外賣返去食, 好彩無咋... 半價喎..

今次我地又係搵個工作人員幫我地落單, 好勁喎. 快餐店有人同你落單, 仲送埋去你個位度..

不過佢地今次搞錯左張單, 無做特價, 又要再等. 我地仲係諗, 唔知會唔會好似恆生咁單野咁, 有人假扮員代收錢. 係就死啦... 果五佰蚊係我架...

當然, 最後有驚無險, 不過等左成四十五分鐘.

No comments:

Traveling